1. ANASAYFA
  2. KURUMSAL
    1. Tarihçe
    2. Fabrikalar
      1. İmalat Fabrikası
      2. Onarım Fabrikası
      3. Elekrik Elektronik İşlemler Fabrikası
      4. Kimyasal İşlemler Fabrikası
      5. Boji Fabrikası
    3. Yönetim Kurulu
    4. Üst Düzey Yöneticiler
    5. Mevzuat
    6. Organizasyon Şeması
    7. İnsan Kaynakları
    8. Çevre ve İş Güvenliği
    9. Kurumsal Kimlik Sunumu
    10. Sosyal Tesisler
  3. ÜRÜNLERİMİZ
    1. ( DMU ) Dizel Tren Set
    2. TVS 2000 Serisi
      1. Kompartımanlı Vagon
      2. Konferans Vagon
      3. Kuşetli vagon
      4. N13 Lüks Pulman Yolcu Vagonu
      5. Pulman Vagon
      6. Salon Vagon
      7. Yataklı Vagon
      8. Yemekli Vagon
    3. Modernizasyon Vagonlar
      1. K10 Pulman Vagon
      2. K11 Pulman Vagon
      3. K50 Yataklı Vagon
      4. K60 Kuşetli Vagon
      5. M-70 Yemekli
      6. M10 Pulman Vagon
      7. M80 Bedensel Engelliler için Pulman Vagon
    4. Diğer Ürünler
      1. Elektrikli Dizi
      2. Jeneratör Vagon
      3. PTV (PERSONEL TAŞIMA VAGONU)
      4. Sakarya Ray Otobüsü
      5. Y-32 Boji
  4. HABERLER
  5. SATIN ALMA
    1. İhaleler
    2. Sonuçlanan İhaleler
    3. Doğrudan Alım
    4. Sözleşme Şartname Formları
      1. Sözleşme Şartname ve Tutanaklar
    5. Hizmet Alımı İhale Bilgileri
      1. Açık İhale Usulü Hizmet Alımı
      2. Pazarlık İhale Usulü Hizmet Alımı
      3. Belli İsteklerde Hizmet Alımı
    6. Mal Alımı İhale Bilgileri
      1. Açık İhale Usulü Mal Alımı
      2. Pazarlık İhale Usulü Mal Alımı
      3. Belli İsteklerde Mal Alımı
    7. İhale Yönetmelikleri
      1. Mal ve Hizmet Alım Yönetmeliği
  6. BİLGİ EDİNME
    1. Bilgi Edinme Hakkı
    2. Duyurular
    3. Başvuru Formları
    4. Dosya Planı
    5. Kanun ve Yönetmelikler
    6. Evrak Doğrulama
  7. İSTATİSTİKLER
    1. Personel Bilgileri
    2. Mali Bilgiler
    3. Faaliyet Raporları
    4. Kamu İşlemleri Raporları
  8. BASIN
    1. Basında TÜVASAŞ
    2. Fotoğraf Galerisi
    3. SSS
    4. Linkler
    5. Tüvasaş E-Posta
  9. İLETİŞİM

Y-32 BojiDiğer Ürünler


160 km/h hıza uygun imal edilmiş çift kademeli düşey süspansiyon sistemi kullanılmıştır.

ÜRÜN GALERİSİ




TEKNİK ÖZELLİKLER

  1. Aks eksenleri mesafesi
    2560 mm
  2. Yan kirişler eksen mesafesi
    2000 mm
  3. Primer ve sekonder süspansiyon eksen mesafesi
    2000 mm
  4. Tekerlek çapı
    920 mm
  5. Boji ağırlığı
    6000 kg
  6. Maksimum servis hızı
    160 km/h
  7. Yatak çapı
    130 x 217 mm
  8. Aks çapı
    155 mm
  9. Aks yükü
    16 ton
  10. Primer süspansiyon
    4 grup (her grup iç içe geçen iki helezon sustadan oluşmaktadır.)
  11. Sekonder süspansiyon
    2 grup (Helezon susta + Lastik süspansiyon )
  12. Darbe sönümleyici
    4 adet Primer süspansiyon dikey amortisör, 2 adet Sekonder süspansiyon dikey amortisör, 1 adet Sekonder süspansiyon yatay amortisör
  13. Fren sistemi
    2 aksta 4 adet hava kumandalı regülatörlü fren silindiri
  14. Vagon sandığı ile boji birbirine cer halatı sistemiyle bağlanmaktadır.
  15. Sperling metoduna göre sürüş kalitesi
    140 Km/h Wz = 2,5